loading...
مجلـه اینترنتـی ســوژه | بروزتـرین سایـت تفـریحی و سـرگـرمـی
آخرین ارسال های انجمن
پـارسـا بازدید : 118 1391/10/18 نظرات (0)

چند سکانس از پشت پرده های آلبوم «من خود آن سیزده ام»

آیا محسن چاوشی جلوی دوربین رفته؟

چند سکانس از پشت پرده های آلبوم «من خود آن سیزده ام»/آیا چاوشی جلوی دوربین رفته؟

محسن چاوشی از آن خواننده‌هایی است که هرچقدر هم خودش سعی در دوری از حاشیه داشته، باز به خاطر این انزوا، هر خبر یا گزارشی در موردش بیشترین واکنش‌ها را دارد و خیلی زود باید منتظر پس‌لرزه‌های آن گزارش از طرف طرفداران دو آتشه‌اش بود. دلیلش هم واضح است. وقتی یک چهره موسیقی ترجیح داده در خفای کامل مسیر هنری‌اش را پیش ببرد، هر خبری می‌تواند واکنش‌زا باشد. این روز‌ها هم که چاوشی در آستانه انتشار آلبوم جدیدش قرار دارد، حرف و حدیث‌ها در مورد او و آلبوم جدیدش همینطور در حال بیشتر و بیشتر شدن است. حالا اگر می‌خواهید به شایعات اینترنتی اکتفا نکنید و واقعاً بدانید کار جدید محسن چاوشی چه ویژگی‌هایی دارد، شما هم به پشت‌صحنه «من خودم آن سیزدهم» بیایید.

ادامه مطلب را از دست ندهید ...!

آلبوم جدید قرار است تا اواسط بهمن امسال وارد بازار شود. آلبومی که به قول خود محسن چاوشی از پنج سال پیش تولید و ضبطش آغاز شده اما برخی اتفاقات باعث شده که دست به دست در بین تهیه‌کننده‌های بازار بچرخد و انتشار آن به تأخیر بیفتد.

چاوشی مدعی است که این آلبوم چهره‌ای جدید را از او به مخاطبانش عرضه می‌کند. شاید به خاطر همین متفاوت بودن او این بار سراغ شعرهایی از وحشی بافقی، مولانا، شهریار، خیام نیشابوری و بابا طاهر رفته است. اتفاقی که در ابتدا با واکنش منفی عده‌ای از دوستداران این خواننده روبه‌رو شد ولی به مرور خیلی‌ها از این تغییر رویه و سبک استقبال کردند و «خاص» بودن محسن چاوشی را به همین تصمیماتی ربط دادند.

یکی از پرهیجان‌ترین قطعات این آلبوم بدون شک قطعه «توبه نامه» است. اینطور که خود چاوشی می‌گوید، او در این قطعه نگاهی انداخته به برخی اشتباهاتش در زندگی و عمر کاری خود. البته این روز‌ها حرف و حدیث‌هایی درباره حذف این قطعه از آلبوم عنوان شده. هرچند هنوز این خبر از سوی آقای خواننده تایید یا تکذیب رسمی نشده اما شایعات می‌گویند «توبه نامه» در مجموعه آهنگ‌های آلبوم مجوز نگرفته و احتمالاً از لیست کار آخر چاوشی حذف خواهد شد. این در حالی است که خود چاوشی به شدت به این قطعه دلبستگی دارد و برای همین از تهیه‌کننده خواسته که آن را حتماً در آلبوم جدید بگنجاند. در کنار همه اینها خبر انتشار اولین تیزر تصویری ‌آلبوم «من خودم آن سیزده‌ام»، با حضور محسن چاوشی بازتاب‌های فراوانی بین دوستداران موسیقی داشته است. این تیزر محصول خلاقیت یک گروه جوان است و قرار است دو هفته قبل از انتشار آلبوم، در قالب یک مجله تصویری به نام «پلاک هفت» منتشر شود. مجله‌ای که در شماره اول آن بزرگان موسیقی کشور از قبیل رضا صادقی و رضا یزدانی و شهرام شکوهی حضور دارند و انتشار تیزر محسن چاوشی یک جور‌هایی برگ برنده افتتاحیه آن خواهد بود.

هیچ‌کس نفهمید بهروز صفاریان و محسن چاوشی کی و کجا جلسه برگزار کردند و با هم به توافق رسیدند و شروع به همکاری کردند. خبر وقتی به بیرون درز پیدا کرد که چاوشی از آغاز مراحل تولید آلبوم بعدی‌اش خبر داد و اینکه آلبوم جدید با مدیریت «بهروز صفاریان» تولید می‌شود. البته گفته می‌شود صفاریان از اواخر کار به تیم چاوشی اضافه شده و فقط مراحل نهایی این آلبوم با حضور او جمع‌آوری شده ولی چاوشی اصرار دارد که او را مدیر آلبوم بعدی‌اش معرفی کند.شایعات می‌گویند طرح جلد آلبوم «من خودم آن سیزده‌ام» یکی از عمده‌ترین دلایل تاخیر دو ساله برای انتظار آن بوده. ظاهراً تهیه‌کننده این کار اصرار داشته حتماً خود چاوشی روی پوستر آلبوم باشد اما او با یکی از اساتید گرافیک دانشگاه اصفهان وارد مذاکره شده و طرحی گرافیکی را برای آلبومش تهیه کرده و علاقه زیادی هم برای استفاده از آن به عنوان طرح جلد آلبومش داشته. این موضوع به کشمکشی یک ساله بین چاوشی و تهیه‌کننده‌اش تبدیل شده که سرانجام به استفاده از تصویر چاوشی روی جلد آلبوم ختم شده است. اتفاقی که اگر سال قبل با آن کنار می‌آمد، طرفدارانش را مجبور نمی‌کرد یک سال بیشتر منتظر کار جدیدش بمانند.

 

 

منبع :  موسیقی ما

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرت فعالیت من چطور بوده ؟
    نظرت درباره قالب ...؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,130
  • بازدید ماه : 1,130
  • بازدید سال : 37,548
  • بازدید کلی : 282,145
  • دانلود سریع و اسان

    Mozila Firefox
    v 17.0 Final

    Google Chrome
    v 24.0.1312.2

    Internet Explorer
    v 10.0.9200.16438

    Opera
    v 12.10.1652 final

    NOD32 Antivirus Trial
    v 5.2.9 Trial

    Kaspersky AntiVirus
    v 2013 v13.0.1.4190.b

    IDM
    v 6.12 Build 25

    Babylon
    Pro 9.0.4 r10

    K-Lite Mega Codec
    v 9.4.0 Full

    Nero Burning Rom
    v12.0.00300

    WinRAR
    v 4.20 Final

    KMPlayer
    v 3.4.0.59

    Yahoo Messenger
    v 11.5.0.228 Final