loading...
مجلـه اینترنتـی ســوژه | بروزتـرین سایـت تفـریحی و سـرگـرمـی
آخرین ارسال های انجمن
پـارسـا بازدید : 126 1391/11/04 نظرات (0)

متن وصیت نامه دو زوگیری که اعدام شدند!

۵۰ روز بعد از زورگیری ثبت شده توسط یک دوربین امنیتی در کوچه جمال واقع در خیابان خردمند جنوبی، «محمدعلی» ۲۰ ساله و «علیرضا» ۲۲ ساله اعدام شدند

به گزارش افکارنیوز به نقل از نامه، این دو به همراه دو نفر موتورسوار در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شده بودند. علیرضا معروف به چرخنگ و محمد علی تا ساعت ۵ بامداد دیروز نمی‌دانستند که قرار است حکم مجازات‌شان تا ساعتی دیگر به اجرا در‌آید. آنها به گفته یکی از مقامات دادسرای امور جنایی تهران حدود ساعت ۵ وقتی فهمیدند که قرار است به‌دار آویخته شوند فرصت نوشتن چند خطی به عنوان وصیتنامه یافتند. محمد علی فقط ۴ خط برای خانواده‌اش نوشت و علیرضا یک صفحه و نیم. آنها در حالی تن به طناب سفید دو جرثقیل سفید و نارنجی سپردند که هیچ کدام از نعمت داشتن پدر برخوردار نبودند و دیروز صبح نیز هیچ کس از اعضای خانواده آنها به بدرقه‌شان نیامده بود. تا روز نهم دی ماه هیچ کس نمی‌دانست که متهمان ردیف اول و دوم دیروز پذیرای حکمی شدند که فقط ۳۷ روز بعد از صدور به اجرا درآمده بود.
در وصیتنامه‌شان چه نوشتند؟محمدعلی و علیرضا از روز پنجشنبه تا یک ساعت پیش از اجرای حکم‌شان در اختیار ماموران اداره آگاهی بودند با این حال به گفته یکی از مسوولان اجرای احکام، تا زمان آورده شدن‌شان به محل اجرای حکم که در خیابان بهشهر واقع شده بود دقایقی برای نوشتن وصیتنامه فرصت یافتند. علیرضا در وصیتنامه‌اش که آن را خطاب به دایی خود نوشته بود از او برای آنچه وی از آن با عنوان بی‌آبرویی یاد می‌کرد طلب بخشش کرد. او در ادامه وصیتنامه‌اش نوشته بود: «دایی، خانه‌مان را بفروش و با آن یک خانه دو طبقه بخر و مادر و خواهرم [...] را به آنجا ببر و با هم زندگی کنید دایی از تو می‌خواهم که سایه ات بالای سر خانواده‌ام باشد و مواظب [...] هم باشی چون او آبروی من است. وقتی [...] بزرگ شد به او بگویید هر چند برادرش اعدام شد اما او را خیلی دوست داشت. برایم نماز بخوانید و به فقیران غذا دهید. محمدعلی هم در چند خطی که در وصیتنامه‌اش نوشته بود از اطرافیان طلب بخشش کرد بود. او در وصیت نامه‌اش خطاب به مادرش نوشته بود: مادر مرا حلال کن و مواظب خودت و خواهرم باش. برایم زیاد گریه نکنید اما هرپنجشنبه به من سر بزنید. خواهرم را خیلی اذیت کردم از او می‌خواهم که مرا ببخشد. محمد علی همچنین از خانواده‌اش خواست که از شاکیان پرونده‌اش رضایت بگیرند.

 

پـارسـا بازدید : 115 1391/10/23 نظرات (0)

حمله کیف قاپها به مدل مشهور آمریکایی !

حمله کیف قاپها به مدل مشهور آمریکایی !+ عکس

نائومی کمبل مدل معروف و سیاه پوست امریکایی اخیرا سفری به فرانسه داشته است.طبق گزارشات هنگامیکه او در لیموزین نشسته و قصد خروج از هتلش را داشت سارقان به قصد ربودن کیف دستی اش به او حمله کردند. او هنگامی متوجه جریان شد که دو مرد موتور سوار به سمت خودرویی که او در آن سوار بود آمدند تا کیف این مدل ۲۴ ساله را سرقت کنند.

پـارسـا بازدید : 151 1391/10/17 نظرات (0)

این حادثه شب چهارشنبه گذشته در شهرک نوید مشهد هنگامی رخ داد که جوان ۲۱ ساله ای در حال گفت وگو با دختر نوجوانی بود که در این لحظه جوان ۲۰ ساله دیگری با آنان نزدیک شد و به مشاجره با جوان ۲۱ ساله پرداخت و گفت: با این دختر چکار داری؟ درگیری ۲ بچه محل لحظاتی بعد به نزاعی خونین کشیده شد و ناگهان جوان ۲۱ ساله چاقویی را بیرون  آورد و با آن ضربه ای به گردن جوان ۲۰ ساله زد.

قتل به خاطر دختر ۱۶ ساله متلک پران !

که با بریده شدن شاهرگ گردن، او خون آلود نقش بر زمین شد. جوان مجروح بلافاصله به بیمارستان رضوی انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و او بر اثر خونریزی شدید جان سپرد.در پی مرگ جوان ۲۰ ساله، ماموران کلانتری آبکوه در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان وقوع قتلی خیابانی قرار دادند. دقایقی بعد قاضی موحدی راد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی عازم بیمارستان شدند. جسد مربوط به جوانی بود که آثار ضربه چاقو در قسمت چپ گردنش مشاهده می شد و شریان حیاتی گردن وی قطع شده بود.

پـارسـا بازدید : 122 1391/10/16 نظرات (0)

مادر و دختر قربانی اسیدپاشی

مادر و دختر قربانی اسیدپاشی + عکس

ریحانه کوچولو دیگر دلش شکلات نمی‌خواهد عروسک هم نمی‌خواهد او دلش می‌خواهد تا چشمانی را که روزگار بر روی او و مادرش بسته است را دوباره برگرداند.
مالش جای زخم‌ها دیگر سرگرمیش شده و از مادر می‌خواهد شب تا صبح تنش را بخاراند، شاید خوابش ببرد.
خرداد سال ۹۰ بود که زن جوانی با فریاد خود را به حیاط خانه رساند. از شیون‌های او همسایه‌ها به خانه ریختند ولی کسی حواسش به ریحانه و گریه‌های او نبود.
پـارسـا بازدید : 116 1391/10/16 نظرات (0)

تعطیلی پشت تعطیلی

تعطیلی پشت تعطیلی

 

تهران امروز هم تعطیل است و اگر بارانی در کار نباشد بعید است که این همه آلودگی با تعطیلی نصف و نیمه شهر از بین برود. پنجشنبه و جمعه هوای پایتخت آن قدر آلوده بود که افق دید تهرانی‌ها به کمتر از ۲۰۰ متر رسیده بود در حالی که روزهای قبل هم وضع چندان بهتر نبود و تهران عملا در شرایط اضطرار قرار داشت.

جابه جایی امتحانات نهایی

با این که اولین تصمیم مسئولان برای کاهش آلودگی هوای پایتخت نصف کردن تعداد خودروهای در حال حرکت شهر با اجرای طرح زوج و فرد از در منازل بود و تعطیلی اربعین حسینی می‌توانست به کاهش میزان آلودگی شهر کمک کند اما هیچ کدام از این‌ها نتوانست پوشش تیره‌ای که از آلودگی هوا به دور آسمان شهر کشیده شده را کنار بزند و هر چه به اوائل هفته جدید نزدیک‌تر شد، میزان سیاهی آسمان نه تنها کمتر نشد که در مواردی افزایش نیز داشت. در این میان امتحانات نهایی ۱۶ دی دانش‌آموزان در استان تهران به ۲۶ دی موکول شده تا وزارت آموزش‌و‌پرورش نیز خود را با مصوبه کارگروه آلودگی هوای تهران منطبق کند. علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش ضمن آن که امتحاناتی را که در این روز برگزار می‌شود لغو کرده و به محصلان گفته که تاریخ امتحانات داخلی و استانی توسط مدارس اعلام خواهد شد گفته است که زمان امتحان نهایی که قرار بود امروز برگزار شود به تاریخ ۲۶ دی ماه و همان ساعت قبلی تغییر کرده است. در آخرین ساعات جمعه هم استاندار از همه شرکت‌های خصوصی تقاضا کرد که شنبه را تعطیل اعلام کنند و اندکی بعد خبر از تعطیلی همه بخش‌ها در تهران آمد.

بقیه در ادامه مطلب !!!

پـارسـا بازدید : 99 1391/10/15 نظرات (0)

یخبندان جان بیش از ۱۱۴ نفر را گرفت

یخبندان جان بیش از 114 نفر را گرفت

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، سخنگوی پلیس هند اعلام کرد که دستکم ۱۱۴ نفر بر اثر موج سرما و یخبندان در ایالت اوتارپرادش جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: دستکم ۲۳ نفر از این افراد در ۲۴ ساعت اخیر جان باخته اند.

به گفته این سخنگو، اکثر قربانیان را افراد فقیری تشکیل می دهند که اجساد آنها در پیاده روها یا پارک ها پیدا شده است.

مرکز هواشناسی هند اعلام کرده است که درجه حرارت بین چهار تا ۱۰ درجه کمتر از حد معمول بوده است.

پـارسـا بازدید : 131 1391/10/14 نظرات (0)

خواستگار ناکام عکس‌های دوستان دختر مورد علاقه‌اش را منتشر کرد

خواستگار ناکام عکس‌های دوستان دختر مورد علاقه‌اش را منتشر کرد

سرهنگ رستمی رئیس پلیس فتا استان مازندران اعلام کرد: پیرو شکایت مسئولان یکی از دانشگاه‌های این استان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی و برخی میهمانی های مختلط تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه به همراه درج تیترهای غیر‌اخلاقی در چندین سایت و برخی صفحات اجتماعی موجب هتک حرمت دانشجویان و خدشه‌دار کردن نام این دانشگاه شده است، مامورین اقدامات خود را آغاز کردند.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرت فعالیت من چطور بوده ؟
    نظرت درباره قالب ...؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 36,770
  • بازدید کلی : 281,367
  • دانلود سریع و اسان

    Mozila Firefox
    v 17.0 Final

    Google Chrome
    v 24.0.1312.2

    Internet Explorer
    v 10.0.9200.16438

    Opera
    v 12.10.1652 final

    NOD32 Antivirus Trial
    v 5.2.9 Trial

    Kaspersky AntiVirus
    v 2013 v13.0.1.4190.b

    IDM
    v 6.12 Build 25

    Babylon
    Pro 9.0.4 r10

    K-Lite Mega Codec
    v 9.4.0 Full

    Nero Burning Rom
    v12.0.00300

    WinRAR
    v 4.20 Final

    KMPlayer
    v 3.4.0.59

    Yahoo Messenger
    v 11.5.0.228 Final