loading...
مجلـه اینترنتـی ســوژه | بروزتـرین سایـت تفـریحی و سـرگـرمـی
آخرین ارسال های انجمن
پـارسـا بازدید : 68 1391/11/21 نظرات (0)

آخرین خبر هایی که از بنیامین بهادری داریم !

 اخرین خبرها از بنیامین بهادری

 

حرف از بنیامین بهادری است؛ هنرمندی که به نظر می رسد این روزها به بلوغ حرفه ای دست پیدا کرده و با دقت بیشتری مسیر حرفه ای اش را طی می کند. «موج محرم» و «قلب محرم» نام دو آهنگی است که بنیامین به همراه سهراب پاکزاد در ایام محرم امسال منتشر کرد و نشان داد هنوز هم به ریشه های مذهبی که دارد، پایبند است.

 وحید یا بنیامین؟ برایم فرقی ندارد
وحید بهادری در دانشگاه، مدرسه و در کل هر جا که باید کارت شناسایی نشان دهم، هست. به نظر من بنیامین و وحید تفاوت چندانی با هم ندارند. مثلاً در دانشگاه همه من را با نام وحید می شناختند اما در فضای حرفه ای من را با نام بنیامین می شناسند. من هر دو اسم را دوست دارم و برایم تفاوتی ندارد با کدام اسم صدایم کنند. البته این اسم هنری (بنیامین) نامی است که خانواده برایم انتخاب کرده است. در واقع قرار بر این بوده که این نام به عنوان اسم شناسنامه ای ام ثبت شود اما به هر دلیلی این اسم توسط ثبت احوال به ثبت نرسیده است و پدرم اسم وحید را برایم انتخاب کرده و از همان دوران کودکی بنیامین صدایم می کردند ولی در مدرسه و دانشگاه، من را با نام وحید می شناختند.

ادامه خبر در ادامه مطلب ...!

خانواده ام جزو مخاطبینم هستند
یکی، دو ماه بعد از اینکه «بنیامین ۸۵» منتشر شد، مادرم از من خواست آلبوم را بدهم تا گوش کند. من هم یک پکیج که متشکل از ۱۰ کاست بنیامین ۸۵ بود، بردم و روی میز آشپزخانه،‌ کنار رادیو گذاشتم. حدود یک ماه و نیم بعد وقتی از سفر بازگشتم دیدم همه کاست ها باز نشده روی میز هستند! (خنده) می دانی این یعنی چی؟ این یعنی من دلم می خواسته وارد هنر شوم، نه اینکه خانواده ام با فعالیت من در حوزه موسیقی مخالف بودند… گرایش من به سمت ادبیات و شعر و موسیقی بود، وقتی خانواده ام دیدند که این موضوع قابل پذیرش از سوی مردم است، به یکی از مخاطبین من تبدیل شدند و از من حمایت کردند.

می خوام واسه محرمت بمیرم
یک شب سهراب پاکزاد مهمان خانه ما بود که خیلی غافلگیرانه گفتم که می خواهم برای محرم امسال یک آهنگ آماده کنم. سهراب وقتی این حرف را شنید به نوعی شوکه شد و گفت من هم چند روزی هست به این موضوع فکر می کنم که اگر شرایطش فراهم شود،‌ آهنگی برای محرم بخوانم. همه چیز از این مصرع شروع شد: می خوام واسه محرمت بمیرم… این مصرع اول شعری بود که توسط فرید احمدی کامل شد و در نهایت توسط علی پاکدامن تنظیم و میکس و مستر شد. جالب است بدانید علی پاکدامن روزهای اولی که وارد موسیقی پاپ شده بودم و آلبوم «ماه مهربان» را با حال و هوای محرم خوانده بودم، زحمت تنظیم قطعات را کشیده بود.
 

 اخرین خبرها از بنیامین بهادری


هیچکس به پول فکر نمی کرد
هیچ منفعت مالی برای گروه سازنده «موج محرم» و «قلب محرم» وجود نداشت و همه گروه با دل و جان کار می کردیم تا بتوانیم یک اثر خوب و قابل قبول تولید کنیم. این موضوع در بخش تصویر هم صدق می کرد و گروه سازنده کلیپ بدون کوچکترین چشم داشت مالی فعالیت کردند. اگرچه در طول تولید این دو، آهنگ مشکلات زیادی وجود داشت و خیلی سخت کار می کردیم تا این دو آهنگ به موقع آماده انتشار شود، اما واقعاً‌ تجربه خوب و لذت بخشی بود که محرم امسال را برایمان تبدیل به یک محرم خاطره انگیز کرد.

 حسن خلج خلاق ترین مداح کشور است
آقای حسن خلج یکی از خوش صداترین مداحانی هستند که در ایران فعالیت می کنند. چند روز پیش خیلی اتفاقی یکی از فایل های ایشان را از اینترنت دانلود کردم، باورت نمی شود این مرثیه آنقدر روی من تاثیر گذاشت که از صبح تا شب حداقل صد بار آن را شنیدم.

موج محرم دات کام
وقتی کارهای مربوط به تولید «موج محرم» و «قلب محرم» را آغاز کردیم به این فکر افتادیم که پایه انتشار این دو آهنگ از کجا باید باشد؟ برای اینکه به صورت بکر و نو این دو آهنگ را منتشر کنیم، تصمیم گرفتیم سایت موج محرم را راه اندازی کنیم. این سایت فقط متعلق به ما نیست و همه می توانند از آن استفاده کنند. این سایت برای ما تبدیل به یک تکیه مذهبی شده است و وقتی دلمان می گیرد به آن سر می زنیم. این سایت هنوز هم فعالیت دارد. بخشی به نام «قاب محرم» در این سایت راه اندازی شده است که دوستان ما می توانند عکس هایی که با هر وسیله از دوربین های حرفه ای تا گوشی موبایل، از مراسم عزاداری محرم امسال گرفته اند، برای ما بفرستند.

ماجرای تهیه کنندگی «موج محرم»
رامین ولایتی چند سال پیش به من پیشنهاد داده بود که برای یک موضوعی شبیه موضوع محرم کار کنیم و کلیپ بسازیم اما آن پروژه بنا به دلایلی به سرانجام نرسید و متوقف شد. وقتی موضوع «موج محرم» جدی شد،‌ ماجرا را با آقای ولایتی در میان گذاشتم و گفتم اگر مایل هستید این دو آهنگ را با هم کار کنیم. وقتی موضوع را با ایشان مطرح کردم، دیدم ایشان استقبال زیادی کردند و قرار شد به عنوان تهیه کننده در کنار ما حضور داشته باشند.

 اخرین خبرها از بنیامین بهادری


 مردم قضاوت خواهند کرد
وقتی «موج محرم» و «قلب محرم» منتشر شد واقعاً به این فکر نمی کردیم کدام رسانه ها به آن می پردازند و این دو آهنگ را منتشر می کنند اما وقتی این دو آهنگ روی خروجی سایت موج محرم قرار گرفت، شاهد این ماجرا بودیم که خیلی از سایت ها و خبرگزاری ها به آن نپرداختند و از انتشار آن خودداری کردند. نکته جالبی که وجود داشت و مردم مدام از ما می پرسیدند این بود که چرا تلویزیون به این اثر توجه نکرد، یا مثلاً چرا فلان سایت خبری این آهنگ را بعد از نیم ساعت از روی سایت حذف کرد!؟ البته ما نسبت به این موضوع گلایه ای نداریم و فقط می خواهیم این موضوع در محرم ۹۱ ثبت شود! برخورد تلویزیون ایران که تلویزیون همه مردم ایران است و سایت های خبری مشخص است و ثبت خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرت فعالیت من چطور بوده ؟
    نظرت درباره قالب ...؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 550
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,233
  • بازدید ماه : 1,233
  • بازدید سال : 37,651
  • بازدید کلی : 282,248
  • دانلود سریع و اسان

    Mozila Firefox
    v 17.0 Final

    Google Chrome
    v 24.0.1312.2

    Internet Explorer
    v 10.0.9200.16438

    Opera
    v 12.10.1652 final

    NOD32 Antivirus Trial
    v 5.2.9 Trial

    Kaspersky AntiVirus
    v 2013 v13.0.1.4190.b

    IDM
    v 6.12 Build 25

    Babylon
    Pro 9.0.4 r10

    K-Lite Mega Codec
    v 9.4.0 Full

    Nero Burning Rom
    v12.0.00300

    WinRAR
    v 4.20 Final

    KMPlayer
    v 3.4.0.59

    Yahoo Messenger
    v 11.5.0.228 Final