loading...
مجلـه اینترنتـی ســوژه | بروزتـرین سایـت تفـریحی و سـرگـرمـی
آخرین ارسال های انجمن
پـارسـا بازدید : 127 1391/11/01 نظرات (0)

برآورده کردن آرزو توسط علی کریمی


اﺯ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﻗﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﭼﺎﺭﻩ ﻋﺎﺭﺿﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ . ﻣﺠﺮﯼ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ
ﭼﻪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﺩﺍﺭﯼ. ﮔﻔﺖ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﻡ . ﯾﮑﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﺎﺷﻢ.
ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ . ﻭ ﻋﻠﯽ ﮐﺮﯾﻤﯽ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﺒﯿﻨﻢ . ﻫﻤﻮﻥ
ﺷﺐ ﻋﻠﯽ ﮐﺮﯾﻤﯽ ﯾﻪ ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﺑﺮﺍﺵ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﺩﯾﺪﻧﺶ ﻭ
ﮔﻔﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺩﺭﻣﺎﻧﺖ ﻫﻢ ﻣﯿﺪﻡ ﺑﺮﯼ ﺁﻟﻤﺎﻥ. ﻫﺮ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺁﺭﺯﻭﺷﻮ
ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﮐﺮﺩ . . .

ﺩﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﺗﻮ

 

پـارسـا بازدید : 130 1391/10/18 نظرات (0)

مارادونا: رونالدو شگفت‌انگیز است

مارادونا: رونالدو شگفت‌انگيز است

به گزارش سوژه به نقل از فیفا : دیگو مارادونا در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ اعلام کرده بود: مسی بازیکن بزرگی است اما رونالدو واقعا شگفت‌انگیز است. او بهترین بازیکن جهان است چون کامل‌ترین است.

وی ادامه داد: رونالدو سریع و قدرتمند است، گل‌های زیادی می‌زند، کیفیت بالایی دارد و هر جا که نیاز باشد به تیمش کمک می‌کند.

اسطوره فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: او یک شماره ۱۰ کامل است. هرگز چنین ماشین فوتبال بی‌عیب و نقصی ندیده بودم. فوتبال تغییر زیادی کرده است و شک دارم که بازیکنان بزرگی چون پله، دی استفانو و ماردونا می‌توانستند کارهایی که رونالدو انجام می‌دهد را انجام بدهند.

اسطوره فوتبال آرژانتین با تمجید از ستاره فوتبال پرتغال او را شگفت‌انگیز توصیف کرد.

 

پـارسـا بازدید : 106 1391/10/17 نظرات (0)

کاپیتان پرسپولیس: حریفان از پرسپولیس می‌ترسند

ورود به آرشیو اخبار ورزشـی

کاپیتان پرسپولیس: حریفان از پرسپولیس می‌ترسند

مهدی مهدوی‌کیا در پاسخ به سوالی که لغو بازی با گهر به نفع یا ضرر شما بود، اظهار داشت: اگر بازی برگزار می‌شد بیشتر به ضرر بازیکنان و مردم بود اما در کل بهتر بود که روند موفقیت ما در بازی‌های آینده حفظ می‌شد اما با صلاحدید مسئولان بازی‌ها لغو شد.

 

وی افزود: انشاءالله باید بازی با گهر را فراموش کنیم و با قدرت به مصاف تیم پرقدرت نفت برویم. نفت با پتانسیلی که دارد تیمی بسیار خوب و خطرناک است و با ابزارهای جوان خود بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته اما ما پرسپولیسیم و با قدرت بگویم که همه باید از پرسپولیس با توجه به بازی‌های اخیر بترسند.

 

مهدوی‌کیا ادامه داد: در نیم‌فصل دوم بسیار عالی بودیم و امیدوارم همین روند را با قدرت دنبال کنیم. نتیجه مقطعی به دردمان نمی‌خورد و به همین دلیل خوشبختانه هر بازی بهتر از گذشته می‌شویم.

 

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سوالی که به نظر شما تا سه‌شنبه هوای تهران بهتر خواهد شد یا خیر گفت: نسبت به روزهای قبل امروز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده واقعا باید مسئولان فکری اساسی برای این آب و هوا کنند. به نظر من آقایان باید بدانند زوج و فرد هیچ تاثیری در بهبود هوای تهران ندارد و باز هم همین مشکلات گریبانگیر تهرانی‌ها خواهد شد. پس با یک فکر اساسی به نظرم همه چیز درست خواهد شد.

 

پـارسـا بازدید : 149 1391/10/17 نظرات (0)

رونالدو: دلم می‌خواهد برنده شوم

ستاره پرتغالی رئال مادرید فاش کرد که دوست دارد برنده توپ طلای 2013 شود.

رونالدو: دلم می‌خواهد برنده شوم

به گزارش خبرگذاری فارس، جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲ فردا شب در زوریخ اهدا خواهد شد و کریستیانو رونالدو امیدوار است که بتواند برنده این جایزه شود.

وی در این‌باره اظهار داشت: صادقانه به این سوال پاسخ می‌گویم. شما مرا نمی‌شناسید، اما آنها که می‌شناسند می‌دانند من چه قدر راستگو هستم.

رونالدو ادامه داد: دروغ نمی‌گویم، بله من دوست دارم برنده توپ طلا شوم.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در سال ۲۰۰۸ توانست این افتخار را به دست آورد، اما پس از آن مسی توانست ۳ سال متوالی این جایزه را از آن خود کند.

رونالدو سال گذشته با به ثمر رساندن ۴۶ گل نقش زیادی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا ایفا کرد و اولین بازیکنی شد که مقابل تمام ۱۹ تیم حاضر در لالیگا گلزنی کرد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال امشب در بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد کفش‌های جدیدی به پا خواهد کرد که موفقیت‌های ورزشی‌اش در سالی که گذشت بر روی آن حک شده است.

پـارسـا بازدید : 135 1391/10/17 نظرات (0)
یحیی گل محمدی: مجبوریم با ماسک تمرین کنیم

Soojeh.TK

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه به خاطر حفظ آمادگی بدنی بازیکنان مجبور شد تمرین امروز را در حالیکه نفرات تیم ماسک زده بودند برگزار کند، گفت: بازی با گهر می‌توانست برای‌مان گام بلندی باشد اما سلامت بازیکنان برای‌مان اهمیت بیشتری دارد.

حیی گل‌محمدی پس از تمرین صبح امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به آلودگی هوا شرایط خیلی حساسی داریم، همانطور که دیدید بازی روز جمعه ما مقابل گهر به دلیل آلودگی‌ها لغو شد.

وی با اشاره به اینکه ممکن بود آلودگی هوا لطماتی به تماشاگران و بازیکنان بزند به همین دلیل از مسئولان بابت اینکه به فکر سلامت بازیکنان هستند، تشکر می‌کنم، افزود: ما روند رو به رشدی داریم و بازی با گهر می‌توانست برای ما گام بلندی باشد اما سلامت بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

 

پـارسـا بازدید : 111 1391/10/16 نظرات (0)

مورینیو: در مراسم اهدای توپ طلا شرکت نمی‌‌کنم !!!

ژوزه مورینیو پس از اینکه انتقادات فراوانی به وی به دلیل نیمکت‌نشین کردن کاسیاس در جریان شکست ۳ بر ۲ مقابل مالاگا وارد شد، بر اهمیت رقابتی که بین بازیکنان تیم وجود دارد تأکید کرد.

سرمربی پرتغالی خاطرنشان کرد که اعتمادش را به دروازه‌بان تیمش از دست نداده و در عین حال بر اهمیت ایجاد تعادلی بین اعتماد به بازیکنان و رقابتی نگه‌داشتن آنها اشاره کرد.

وی در این‌باره اظهار داشت: باید در همه نقاط زمین به بازیکنانتان اعتماد داشته باشید؛ نه فقط درون دروازه.

مورینیو تأکید کرد: فکر نمی‌کنم برای هیچ بازیکنی بهترین شرایط این باشد که در جایگاهش احساس امنیت کند. اعتماد مهم است، اما رقابت هم اهمیت دارد و آنچه ما باید انجام دهیم این است که به نقطه دقیق تعادل برسیم.

سرمربی پرتغالی رئال خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان به بهترین سطح بازی خود میان اعتماد و رقابت می‌رسند.

مورینیو که یکی از نامزدهای انتخاب برترین مربی سال در مراسم دوشنبه شب است، فاش کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد.

وی در این باره اظهار داشت: در مراسم اهدای توپ طلا شرکت نخواهم کرد زیرا چهارشنبه باید در رقابت‌های کوپا دل ری مقابل سلتاویگو به میدان برویم و من مجبورم روی این مسابقه کار کنم.

 

 

پـارسـا بازدید : 113 1391/10/15 نظرات (0)

دو پیشکسوت پرسپولیس به سوگ نشستند

دو پیشکسوت پرسپولیس به سوگ نشستند

مهدی تارتار و محمود کلهر دو بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسولیس در غم از دست دادن مادر و پدر خود به سوگ نشستند
 
به گزارش مهر، مهدی تارتار بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مقطعی نیز در کادر فنی این تیم حضور داشت در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است. مراسم ختم والده مهدی تارتار ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ روز شنبه در مسجد نظام مافی واقع در خیابان آیت الله کاشانی برگزار خواهد شد.
 
همچنین بعدازظهر امروز پنجشنبه محمود کلهر بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس و مدیر فعلی آکادمی فوتبال باشگاه راه‌آهن پدر خود را از دست داد. محمود کلهر سرمربی تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی – رسانه ورزش- است. زمان مراسم ترحیم مرحوم کلهر هنوز اعلام نشده است.
 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرت فعالیت من چطور بوده ؟
    نظرت درباره قالب ...؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 36,747
  • بازدید کلی : 281,344
  • دانلود سریع و اسان

    Mozila Firefox
    v 17.0 Final

    Google Chrome
    v 24.0.1312.2

    Internet Explorer
    v 10.0.9200.16438

    Opera
    v 12.10.1652 final

    NOD32 Antivirus Trial
    v 5.2.9 Trial

    Kaspersky AntiVirus
    v 2013 v13.0.1.4190.b

    IDM
    v 6.12 Build 25

    Babylon
    Pro 9.0.4 r10

    K-Lite Mega Codec
    v 9.4.0 Full

    Nero Burning Rom
    v12.0.00300

    WinRAR
    v 4.20 Final

    KMPlayer
    v 3.4.0.59

    Yahoo Messenger
    v 11.5.0.228 Final