loading...
مجلـه اینترنتـی ســوژه | بروزتـرین سایـت تفـریحی و سـرگـرمـی
آخرین ارسال های انجمن
پـارسـا بازدید : 141 1391/10/14 نظرات (0)
فرارسیدن اربعین حسینی را بر شیعیان آن حضرت تسلیت میگوییم



آنچه از من خواستی با کاروان آورده‌ام  /  یک گلستان گل به رسم ارمغان آورده‌ام

از در و دیوار عالم فتنه می بارید و من   /   بی پناهان را بدین دارالامان آورده‌ام

اندرین ره از جرس هم بانگ یاری برنخاست  /   کاروان را تا بدین جا با فغان آورده‌ام

تا نگویی زین سفر با دست خالی آمدم   /  یک جهان درد و غم و سوز نهان آورده‌ام

قصه ویرانه شام ار نپرسی خوش تر است /    چون از آن گلزار، پیغام خزان آورده‌ام

دیده بودم تشنگی از دل قرارت برده بود /   ازبرایت دامنی اشک روان آورده‌ام

تا به دشت نینوا بهرت عزاداری کنم  /   یک نیستان ناله و آه و فغان آورده‌ام

تا نثارت سازم و گردم بلا گردان تو  /   در کف خود از برایت نقد جان آورده‌ام

تا دل مهرآفرینت را نرنجانم ز درد  /   گوشه ای از درد دل را بر زبان آورده‌ام

 

پـارسـا بازدید : 111 1391/10/13 نظرات (0)

خانم های ۲۰۶ سوار مراقب باشند

ایران خودرو 206 SD V8

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد در تشریح خبر فوق گفت: این دو جوان پشت چرغهای قرمز خانم های ۲۰۶ سوار را رصد و شناسایی می کردند و پس از آن با خونسردی کامل کنار درب عقب سمت شاگرد می رفتند و با بازکردن درب کیف های خانم ها را به سرقت می برند.

سرهنگ محمد گودینی در ادامه اظهار داشت: پس از مراجعه چندین فرد از شهروندان خیابان زمزم به کلانتری و گزارشی مبنی بر سرقت کیف زنانشان از داخل خودرو اطلاعات پلیس اقدام گسترده شناسایی و ردیابی این افراد را آغاز کرد.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به گشت زنی های مستمر و دقت در عملکرد مأموران گفت: مأموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان زمزم بودند که مشاهده نمودند دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت پشت چراغ قرمز لابه لای خودروها پارک کرده و ترک نشین آن از موتورسیکلت پیاده شده و به سمت یک دستگاه خودروی پژو که دارای ۲ نفر سرنشین خانم که در پشت چراغ قرمز در تقاطع زمزم بلوار ابوذر متوقف بودند رفتند.

وی در خاتمه با اشاره به سرقت ترک نشین موتورسیکلت از داخل پژو ۲۰۶ خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله به تعقیب آنان پرداختند که به دلیل توجه نکردن به هشدارهای پلیس، مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی تشکیل می کنند که سارقان از هراس مأموران متوقف شده و خود را تسلیم می نمایند.

لازم به ذکر است، در بازرسی از آنان یک عدد کیف زنانه که حاوی یک میلیون تومان پول نقد بود به همراه یک سری مدارک و تعدادی گوشی همراه کشف و ضبط می نمایند که در نهایت در بازجویی از آنان به چندین فقره سرقت مشابه خود اعتراف نموده و خود را به نام های داوود ۱۷ ساله و سعید ۱۷ ساله معرفی کردند.

 
پـارسـا بازدید : 127 1391/10/13 نظرات (0)

ارائه اینترنت ۲۰مگابیتی از فروردین۹۳

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت ۲۰مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال ۹۳ عملیاتی می‌شود.
 
حسین شفیع با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل پس از دریافت مجوز فعالیت و صدور پروانه این اپراتور، آغاز شده است، گفت: این پروژه ظرف مدت کمتر از ۱۸ ماه آینده به بهره برداری نهایی می رسد.
 
مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت درنظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه و حداکثر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم ۳ میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.
 
وی گفت: براین اساس تاکنون مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به عنوان حق ضمانت اولیه برای این پروژه پرداخت شده است و کل مبلغ این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است که باید به صورت اقساط توسط کنسرسیوم ایرانیان نت، به دولت پرداخت شود.
 
شفیع خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده در طرح تجاری این پروژه، فاز نخست اتصال فیبرنوری به منازل فروردین سال ۹۳ آغاز خواهد شد و پس از آن به مرور و براساس زمان بندی این پروژه در کل کشور اجرایی می‌شود.
 

پـارسـا بازدید : 132 1391/10/13 نظرات (0)

ایسنا: مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان، گفت: اگر برای مردم کلان‌شهر اصفهان مقدور است از شهر خارج شوند تا از آلودگی پیش‌رو در امان بمانند.
 
"حسین صفاری" اظهار کرد: ماسک‌های معمولی که شهروندان استفاده می‌کنند نمی‌تواند مؤثر باشد چراکه ذرات آلاینده کمتر از نیم میکرون قطر دارند.
 
وی با بیان اینکه ماسک‌های موسوم به N95، P1 و P2 در جلوگیری از ورود آلاینده‌ها مؤثرتر هستند، افزود: در شرایط آلودگی هوا ماسک‌هایی که دارای فیلتر و ضخامت مناسب هستند توصیه می‌شود و ماسک‌های معمولی هیچ‌گونه تأثیری برای جلوگیری از ورود آلودگی ندارند.
 
مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان، تصریح کرد: ماسک‌های مناسب در تمام داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی موجود است و هم‌چنین این ماسک‌ها در اختیار اورژانس و پلیس راهور نیز قرار گرفته است.
 
صفاری ادامه داد: با وجود شرایط اینورژن توصیه می‌شود که در روزهای پیش‌رو اطفال و افراد مسن از منزل خارج نشوند و مردم عادی نیز از ورزش و فعالیت‌های بدنی سنگین پرهیز کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر برای مردم کلان‌شهر اصفهان مقدور است از شهر اصفهان خارج شوند تا از آلودگی پیش‌رو در امان بمانند.

منبع:سوژها

پـارسـا بازدید : 74 1391/10/13 نظرات (0)

پسرها با دختری که با اورابطه جنسی داشته اند ازدواج نمیکنند ! چرا ؟

پسرها با دختری که با اورابطه جنسی داشته اند ازدواج نمیکنند ! چرا ؟

به گزارش واحد تحقیقات پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده طی پژوهشهای انجام گرفته بیش از ۸۰ درصد از پسران اعتراف کرده اند حاضر به ازدواج با دختری که با او رابطه جنسی را تجربه کرده اند نیستند

مقاله از علی سلطانی مجد : آنچه که پسران در ارتباط با جنس مخالف جستجو میکنند نه کنجکاوی است و نه تامین نیاز احساسی ، بطور کلی پسران بیشتر به جنبه جنسی ارتباط با جنس مخالف نگاه میکنند و این غیر طبیعی نیست متاسافانه عدم شناخت دنیای جنس مخالف در این ارتباط باعث آسیب جدی به دختران میشود ، دختران بر این باورند که پسرها نیز همچون آنان بواسطه نیاز احساسی جذب رابطه با جنس مخالف می شوند این در حالیست که این تصور آنها باعث میشود برای برانگیختگی احساسی پسرها و به عبارتی برای از دست ندادن آن حاضر به پذیرفتن رابطه جنسی حتی به صورت ذهنی با وی شوند که در اکثر موارد تجربه پذیرفتن رابطه جنسی ذهنی ( خود ارضائی دو سویه ) باعث کشیده شدن به رابطه جنسی عملی می شود .

 

تعداد صفحات : 58

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرت فعالیت من چطور بوده ؟
    نظرت درباره قالب ...؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 36,889
  • بازدید کلی : 281,486
  • دانلود سریع و اسان

    Mozila Firefox
    v 17.0 Final

    Google Chrome
    v 24.0.1312.2

    Internet Explorer
    v 10.0.9200.16438

    Opera
    v 12.10.1652 final

    NOD32 Antivirus Trial
    v 5.2.9 Trial

    Kaspersky AntiVirus
    v 2013 v13.0.1.4190.b

    IDM
    v 6.12 Build 25

    Babylon
    Pro 9.0.4 r10

    K-Lite Mega Codec
    v 9.4.0 Full

    Nero Burning Rom
    v12.0.00300

    WinRAR
    v 4.20 Final

    KMPlayer
    v 3.4.0.59

    Yahoo Messenger
    v 11.5.0.228 Final