loading...
مجلـه اینترنتـی ســوژه | بروزتـرین سایـت تفـریحی و سـرگـرمـی
آخرین ارسال های انجمن
پـارسـا بازدید : 196 1391/10/16 نظرات (0)
مازیار فلاحی با «یلدا» هر شب در شبکه یک
هتریک مازیار فلاحی در تلویزیون
 
مازیار فلاحی با «یلدا» هر شب در شبکه یک/ هتریک مازیار فلاحی در تلویزیون
 

مازیار فلاحی خواننده پرطرفدار کشورمان این روز‌ها با اجرای تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «یلدا» خبر ساز شده است. این سومین بار است که مازیار با خوانندن تیتراژ در ماه محرم به تلویزیون می‌آید. اولین بار با تله فیلم «نبش قبر» قطعه «تو رو دوست دارم» که از شبکه دو پخش شد. سال پیش هم با تیتراژ سریال جاودانگی که زندگی نامه شهید تندگویان است به شبکه سه رفت این بار هم با سریال یلدا که هر شب ساعت ۲۲: ۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود به رسانه ملی آمده است.

این سریال ۱۲ قسمتی که همزمان با سالگرد اربعین حسینی به صورت شبانه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود، مضمونی عاشورایی دارد و موضوع محوری آن زندگی و مرگ یک تعزیه‌خوان پیشکسوت است.

 چنگیز جلیلوند، محمدرضا شریفی‌نیا، الهام پاوه‌نژاد، مهرداد ضیایی و فریبا کوثری از بازیگران اصلی این سریال هستند و داوود میرباقری کارگردان سریال مختارنامه نیز به عنوان مشاور در مجموعه یلدا حضور داشته است.

میلاد نودست گیتار. ناصر پورحسینی فلوت در این آهنگ به عنوان نوازنده در کنار مازیار هستند
 

در ادامه مطلب می‌توانید به متن ترانه این قطعه توجه فرمایید ... !

پـارسـا بازدید : 111 1391/10/16 نظرات (0)

مورینیو: در مراسم اهدای توپ طلا شرکت نمی‌‌کنم !!!

ژوزه مورینیو پس از اینکه انتقادات فراوانی به وی به دلیل نیمکت‌نشین کردن کاسیاس در جریان شکست ۳ بر ۲ مقابل مالاگا وارد شد، بر اهمیت رقابتی که بین بازیکنان تیم وجود دارد تأکید کرد.

سرمربی پرتغالی خاطرنشان کرد که اعتمادش را به دروازه‌بان تیمش از دست نداده و در عین حال بر اهمیت ایجاد تعادلی بین اعتماد به بازیکنان و رقابتی نگه‌داشتن آنها اشاره کرد.

وی در این‌باره اظهار داشت: باید در همه نقاط زمین به بازیکنانتان اعتماد داشته باشید؛ نه فقط درون دروازه.

مورینیو تأکید کرد: فکر نمی‌کنم برای هیچ بازیکنی بهترین شرایط این باشد که در جایگاهش احساس امنیت کند. اعتماد مهم است، اما رقابت هم اهمیت دارد و آنچه ما باید انجام دهیم این است که به نقطه دقیق تعادل برسیم.

سرمربی پرتغالی رئال خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان به بهترین سطح بازی خود میان اعتماد و رقابت می‌رسند.

مورینیو که یکی از نامزدهای انتخاب برترین مربی سال در مراسم دوشنبه شب است، فاش کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد.

وی در این باره اظهار داشت: در مراسم اهدای توپ طلا شرکت نخواهم کرد زیرا چهارشنبه باید در رقابت‌های کوپا دل ری مقابل سلتاویگو به میدان برویم و من مجبورم روی این مسابقه کار کنم.

 

 

پـارسـا بازدید : 96 1391/10/16 نظرات (0)

هدیه تهرانی شکایت خود را پس گرفت

هدیه تهرانی شکایت خود را پس گرفت

هدیه تهرانی که برای شکایت از یک متخلف گران فروش به تعزیرات تهران مراجعه کرده بود با تامین خواسته اش رضایت به مختومه شدن پرونده داد.

ماه گذشته "هدیه تهرانی" بازیگر زن سینمای ایران به عنوان شاکی به سازمان تعزیرات حکومتی  مراجعه کرد و شکایت نامه ای را علیه یک فروشنده تابلوهای هنری تنظیم کرد.

پس از تنظیم شکایت نامه هر دو طرف شکایت با حضور در شعبه تعزیرات دفاعیات خود را عنوان کردند و قرار شد شعبه حکم تعزیراتی را صادر کند.

اما شاکی پرونده با فرد متخلف گفتگو کرد که در نهایت پرونده به دلیل جلب رضایت شاکی مختومه شد.

 

پـارسـا بازدید : 122 1391/10/16 نظرات (0)

مادر و دختر قربانی اسیدپاشی

مادر و دختر قربانی اسیدپاشی + عکس

ریحانه کوچولو دیگر دلش شکلات نمی‌خواهد عروسک هم نمی‌خواهد او دلش می‌خواهد تا چشمانی را که روزگار بر روی او و مادرش بسته است را دوباره برگرداند.
مالش جای زخم‌ها دیگر سرگرمیش شده و از مادر می‌خواهد شب تا صبح تنش را بخاراند، شاید خوابش ببرد.
خرداد سال ۹۰ بود که زن جوانی با فریاد خود را به حیاط خانه رساند. از شیون‌های او همسایه‌ها به خانه ریختند ولی کسی حواسش به ریحانه و گریه‌های او نبود.
پـارسـا بازدید : 147 1391/10/16 نظرات (0)

امام زمان ( عج ) هنگام ظهور به چه زبانی صحبت می‌کند؟

امام زمان(عج) هنگام ظهور به چه زبانی صحبت می‌کند

روز جمعه از چند جهت اختصاص به امام زمان(عج) دارد: ‌یکی آنکه ولادت حضرت در آن روز بوده و دیگر آن که ظهور آن حضرت در روز جمعه خواهد بود، ولی وقوع ظهور در روز جمعه امری قطعی نیست.

معارف عمیق مهدویت ضامن سلامت و سعادت جامعه و فرد فرد انسان‌هاست، اعتقاد به بشارت‌های پیامبران گذشته و ائمه دین(ع) افراد با انگیزه و پرتوانی را در جامعه می‌تواند پرورش دهد، باور به حضور امامی ناظر بر اعمال، از جنبه فردی موجب پاک نگاه داشتن روح و پیراستن اعمال از زشتی‌هاست و از جنبه اجتماعی باعث همدلی مؤمنان و ایستادگی در برابر ظالمان می‌شود، کارکرد وسیع و عمیق آموزه‌های مهدوی، جذابیت خاص موضوع را نشان می‌دهد، به همین دلیل، قشرهای مختلف جامعه پرسش‌های بسیاری در این موضوع دارند که لزوم پاسخگویی صحیح به آن‌ها از راهی مطمئن بر کسی پوشیده نیست.

پژوهشکده مهدویت در کتاب «مهدویت، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» به برخی از شبهات اینگونه پاسخ می‌دهد:

ادامه مطلب را از دست ندهید ... !

 

پـارسـا بازدید : 117 1391/10/16 نظرات (0)

تعطیلی پشت تعطیلی

تعطیلی پشت تعطیلی

 

تهران امروز هم تعطیل است و اگر بارانی در کار نباشد بعید است که این همه آلودگی با تعطیلی نصف و نیمه شهر از بین برود. پنجشنبه و جمعه هوای پایتخت آن قدر آلوده بود که افق دید تهرانی‌ها به کمتر از ۲۰۰ متر رسیده بود در حالی که روزهای قبل هم وضع چندان بهتر نبود و تهران عملا در شرایط اضطرار قرار داشت.

جابه جایی امتحانات نهایی

با این که اولین تصمیم مسئولان برای کاهش آلودگی هوای پایتخت نصف کردن تعداد خودروهای در حال حرکت شهر با اجرای طرح زوج و فرد از در منازل بود و تعطیلی اربعین حسینی می‌توانست به کاهش میزان آلودگی شهر کمک کند اما هیچ کدام از این‌ها نتوانست پوشش تیره‌ای که از آلودگی هوا به دور آسمان شهر کشیده شده را کنار بزند و هر چه به اوائل هفته جدید نزدیک‌تر شد، میزان سیاهی آسمان نه تنها کمتر نشد که در مواردی افزایش نیز داشت. در این میان امتحانات نهایی ۱۶ دی دانش‌آموزان در استان تهران به ۲۶ دی موکول شده تا وزارت آموزش‌و‌پرورش نیز خود را با مصوبه کارگروه آلودگی هوای تهران منطبق کند. علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش ضمن آن که امتحاناتی را که در این روز برگزار می‌شود لغو کرده و به محصلان گفته که تاریخ امتحانات داخلی و استانی توسط مدارس اعلام خواهد شد گفته است که زمان امتحان نهایی که قرار بود امروز برگزار شود به تاریخ ۲۶ دی ماه و همان ساعت قبلی تغییر کرده است. در آخرین ساعات جمعه هم استاندار از همه شرکت‌های خصوصی تقاضا کرد که شنبه را تعطیل اعلام کنند و اندکی بعد خبر از تعطیلی همه بخش‌ها در تهران آمد.

بقیه در ادامه مطلب !!!

تعداد صفحات : 58

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرت فعالیت من چطور بوده ؟
    نظرت درباره قالب ...؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 36,955
  • بازدید کلی : 281,552
  • دانلود سریع و اسان

    Mozila Firefox
    v 17.0 Final

    Google Chrome
    v 24.0.1312.2

    Internet Explorer
    v 10.0.9200.16438

    Opera
    v 12.10.1652 final

    NOD32 Antivirus Trial
    v 5.2.9 Trial

    Kaspersky AntiVirus
    v 2013 v13.0.1.4190.b

    IDM
    v 6.12 Build 25

    Babylon
    Pro 9.0.4 r10

    K-Lite Mega Codec
    v 9.4.0 Full

    Nero Burning Rom
    v12.0.00300

    WinRAR
    v 4.20 Final

    KMPlayer
    v 3.4.0.59

    Yahoo Messenger
    v 11.5.0.228 Final